Tab dig ved 10 trins guide

Løbetræning den bedste slankekur

Løbetræning er en af de bedste måder, at tabe sig og holde sig i form. Det hjælpe dig til at komme af med overskydende fedt på mave lår, ja over hele kroppen. Førende sundhedseksperter anbefaler faktisk løbetræning som noget at det mest effektive for vægttab, når man sammenligner med andre former for fysisk træning.

 

Løbetræning behøves ikke nødvendigvis at være fokuseret på tempo, men i forholdt til vægttab er det snarere fokus på langdistance løb i moderat tempo som giver bedste resultater. Løbetræning er en sund og nem måde at gå i gang med at tabe sig på. Udover vægttab vil du opleve en velvære man hurtig bliver afhængig af :-)

 

Vi har listet 10 punkter op der kan få dig i gang med dit vægttab med garanti.
 
Råd 1 
Det første skridt er at forberede dig mentalt at du vil tabe dig. Du skal sætte dig op til at det skal være en permanet ændring af din livsstil.

 

Råd 2

Sæt realistiske mål for dig selv. Du taber dig dig med det samme eller med et konstant vægtab. Du skal forberede dig på, at processen er lang, og det vil tage tid at opnå resultaterne.

 

Råd 3

Overvej et komplet program af motion, kost og livsstilsændringer. Målet er at forbrænde flere kalorier med din løbetræning end du spiser. Løbetræningen vil helt sikkert hjælpe dig, men du har også brug for at følge en fedt fattig kostplan for at få størst muligt vægttab .

 

Råd 4

Det er vigtigt at du ikke starter på en streng diæt som nybegynder da du har i starten brug for energi og ikke mindst at det bliver for surt at skulle starte din løbetræning. Når du er kommet i gang kan du begynde at lave om på din kostplan.

 

Råd 5

Når du har foretaget mindre ændringer i din kost plan forøg også langsomt længden på din løberute. Sæt ikke en tidsgrænse på din løbetræning, men fokuserer i stedet for at gennemføre din løbetur. Detter er især vigtig i forhold til skader.


 

Råd 6

Din løbeteknik er også et punkt du skal være opmærksom på i opstart fasen da du kan tillægge dig nogle dårlige vaner som vil resulterer i skader. Du kan finde en guide her omkring løbeteknik.

 

Råd 7

Du skal ikke blive bekymrret hvis din vægt sitger i starten. Detter er fordi du opbygger muskeler, men du vil opdage at din krop bliver merer fast og muskuløs.

 

Råd 8

Du skal ikke fokuserer i starte på længden af din løberute , men i stedet på din teknik som før nævnt. I stedet for at fokusere på de løbende afstand, fokusere på at køre teknik. Når du kan mærke at din teknik er indøvet vil du opleve at du kan betydelig øge din længde på din løbetur og dermed tabe dig yderlig.

 

Råd 9

Når du er blevet komfortabel at løbe kan du begynde at øge din hastighed yderlig. Detter vil hjælpe dig med at forbrænde fedt hurtigere.

 

Råd 10

Sidst men ikke mindst, nyd din løbetræning . Jo mere du løber med glæde , jo lettere bliver det at tabe sig. Husk, at hvis det er ikke sjovt , kan det ikke være effektive.

 

God fornøjelse med vægttabet og din løbetræning

MinLøbetur.dk